Petua nak mengendap

Aku nak beri petua kepada pihak yang bertanggungjawab memasang perakam kat pejabat MB Selangor baru-baru ini. Lain kali kalau nak pasang kamera pengendap, gunalah kamera yang kecil macam ini bukannya perakam gedabak macam tu.

Kan tak pasal-pasal dah terkantoi dik Khalid sendiri. Satu lagi, kalau nak pasang kamera ke perakam ke, pasanglah di lokasi yang boleh menampakkan imej bukannya di balik langsir pintu. Kalau balik langsir bukankah yang dirakam cuma warna langsir tu saja atau kadang-kala hembusan langsir kerana ditiup angin air-con.

Tan Sri, macam mana? Ada logo UMNO tak kat gajet tu?
Kalau nak kamera pengendap yang kecik-kecik macam aku paparkan kat sini melambak kat Jalan Pasar Pudu. Pergilah cari kat sana dan bukannya perakam gedabak macam tu.

Satu lagi aku pun agak musykhil betul ke gajet yang dijumpai Khalid tu perakam? Nampak macam skrin video dalam kereta saja.

Siapa pun yang pasang perakam tu dan apa juga niatnya pesan aku, gunalah kamera kecil seperti ini dan bukannya gedabak seperti itu.

Pssstt...!! Lain kali belajar dari pengedap Chua Soi Lek atau pengendap Nasha Aziz!
Petua nak mengendap Petua nak mengendap Reviewed by mesin taip buruk on 8/13/2010 01:56:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.